Exista o vorba: “ Daca tot te gandesti sa faci ceva, de ce sa nu gandesti mare si sa il faci si mai mare?”

Multi oameni, cand aud despre crearea unui brand, rad amar. Au impresia ca este ceva utopic si fara folos pentru ei.

Insa nu este asa. Tine minte ca acest articol nu va fi citit de 8 miliarde de oameni.

Va fi citit doar de persoanele interesate de subiectul acesta, persoane dornice sa investeasca in dezvoltarea lor si in cresterea potentialului interior in vederea implinirii vietii exterioare.

Deci, Clubul AloFirme nu trebuie sa fie un brand in ochii a 8 miliarde de oameni. Trebuie sa reprezinte un brand pentru persoanele relevante lui.


Brandul potrivit pentru publicul potrivit


Hai sa iti explic putin ce intelegem noi aici la AloFirme prin brand, atunci cand ne invatam membrii sa isi contruiasca un “brand”.

In acceptiunea noastra, acest termen inseamna sa fii cunoscut si expert in ceea ce faci. Sa ai un renume intre oamenii pe care ii servesti.

De exemplu: Oamenii incep sa auda tot mai putin de IBM. Multi oameni nici nu stiu exact cine sunt si ce fac.

Insa toti marii producatori de calculatoare si instrumente electronice stiu exact cine este IBM si folosesc componente confectionate de ei.

Ca vorbim de Sony, Samsung, LG sau alti mari producatori, toti cunosc brandul IBM si ii au ca si furnizori.

La fel cum producatorii de lactate cunosc branduri si companii experte in ambalaje pentru produsele lor.

Sau producatorii de haine cunosc branduri consacrate de confectionari de materiale pentru hainele lor.

Cred ca incepi sa intelegi ideea.


Fii brandul potrivit


Brand-ul nu se refera exclusiv la acei oameni sau firme pe care ii stie o planeta.

In functie de domeniul tau de activitate, fii popular in sfera ta de influenta si construieste-ti o imagine de expert in acel domeniu.

Exceleaza in ceea ce faci si fa-o cu tact, profesionalism si perseverenta, pentru a-ti crea o imagine imbatabila.

Indiferent ce faci. Brand-ul este cartea ta de vizita. Toti avem un brand, chiar daca acesta este unul negativ sau unul pozitiv.

Iar singura persoana care il poate ridica, sau dimpotriva, il poate dobori, este propria persoana.

Actiunile si profesionalismul actiunilor tale construiesc brand-ul care vrei sa fii in domeniul in care activezi.


De ce sa fiu un brand?


Simplu. Pentru a avea o viata mai usoara, mai placuta si mai implinita.

Pentru a creste valoarea timpului tau de munca. Pentru a fi apreciat la adevarata ta valoare, si pentru a avea viata pe care ti-o doresti.

Din nou, ideea nu este sa te stie toata lumea, ci sa te stie oamenii potriviti. Daca esti stomatolog, fii cel mai bun stomatolog din oras.

Daca esti copywriter fii cel mai bun si asigura-te ca toate companiile stiu acest lucru. Se vor lupta sa te aiba in echipa lor.

Indiferent in ce domeniu alegi sa activezi, iubeste ce faci si fii cel mai bun in acel lucru. Oamenii se bat sa colaboreze cu cei mai buni intr-un anumit domeniu.

Este o componenta indispensabila oamenilor de succes si a oamenilor care se bucura de viata implinindu-si obiectivele si visurile.

Leave a Reply

Resetare Parola
Te rog introdu adresa de e-mail. Vei primi o noua parola prin e-mail.